חידוש מהפכני • "סילון ג'ל" – מי פה עשויים מג'ל נוזלי פעיל

    יוסי צלניקר No Comments on חידוש מהפכני • "סילון ג'ל" – מי פה עשויים מג'ל נוזלי פעיל
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מומחים טוענים כי רוב בעיות השיניים, כגון חורים בשיניים, דלקות חניכיים וריח רע מהפה, מתחילים בניקיון חלקי של השיניים והחניכיים. אביזרי היגיינה מומלצים כמו מי פה, לא מצליחים לנקות את חלל הפה באופן יסודי ומשארים כ- 40% משאריות המזון גם בכיסי חניכיים ובמקומות לא נגישים למברשת שיניים וחוט דנטלי. כמו כן, רעננות שנוצרת לאחר השימוש במי פה, נעלמת תוך זמן קצר.

    קפסולת "סילון ג'ל" לשיניים בטעם מנטה, משחררת ג'ל נוזלי שנדבק לרקמות בעומק החניכיים, נשאר בחלל הפה הרבה שעות לאחר השימוש, ומותיר את המשתמש עם תחושה מושלמת של ניקיון, רעננות וריח טוב בפה.

    השימוש ב"סילון ג'ל" לשיניים מונע הצטברות חיידקים בין השיניים ועל החניכיים ובכך מסייע במניעת עששת, דלקות חניכיים, הצטברות אבנית, מחלות סביב שתלים דנטליים, תחזוקת פלטות וגשרים יישור שיניים.

    השימוש קל ונוח – מכניסים את קפסולת "סילון-ג'ל" לפיית הסילונית ושוטפים את הפה על ידי סילון (נתז) דק וממוקד עם סילון-ג'ל. מכשיר הסילונית מוביל את הג'ל למקומות בלתי נגישים עם "מי פה", ושם הוא נדבק לרקמות בעומק החניכיים.

    All Separated_מכשיר חדש מפורק

    בשנת 2008, ד"ר בני כהן, פיתח את הסילונית, מכשיר ביתי להיגיינת הפה. להשלמת הטיפול הביתי בהיגיינת הפה, בימים אלה מוציא ד"ר כהן מוצר משלים קפסולת "סילון-ג'ל" לשיניים בטעם מנטה.

    ד"ר כהן מסביר: "לאחר מחקר מעמיק, החלטנו על שימוש בהקסטידין (Hexetidine) כרכיב הפעיל ב"סילון-ג'ל לשיניים. הקסטידין ידוע כמחטא וקוטל חיידקים ופטריות, בלי להפר את איזון הפלורה הטבעית של הפה ואינו מכתים את השיניים לעומת הכלורהקסידין (החומר הפעיל במרבית "מי פה" הקיימים בשוק).

    סילון-ג'ל" הוא מוצר משלים לשמירה על היגיינת הפה, חובה בכל בית: מצחצחים שיניים עם המברשת ונותנים לסילונית עם "סילון-ג'ל" לשיניים לסיים את העבודה."



    0 תגובות